یه دل نوشته...

˙·٠•●ریـــبـــوار ●•٠·

نزارکه سفره ی دلت پیش غریبه وابشه/این بغض نشکسته بایدسهم خودخدابشه...امضاء:رهگذر

 هر روز که می گذره خیلی ها توی زندگی منوکمک می کنن,می خندونن,ناراحت می کنن و...

خلاصه اینکه خیلی ها تو زندگی من جریان دارن که زندگیم بدون اونها جریان نداره!!!

خسته شدم از اینکه نوشته های غمگین دیگران رو بزارم تو وبلاگم

هیچ کدوم از اینها باروحیات من سازگار نیستن

اما.....................................

من امروز ناراحت تر از اونی هستم که بخوام با این حرفها و اهنگ های غمگین

آروم بشم..امروز من عزیزترین کس زندگیمو از خودم رنجوندم!!!

مامان...منو ببخش!!!


خدایا خودت کمکم کن...یامامانم منو ببخشه یامنو بکش و راحتم کن!!!


حرفی ندارمـــ....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 9 فروردين 1392برچسب:,

] [ 19:6 ] [ ღr@z!!!!ღ ]

[ ]